Inilah , Paling Disukai!

Durasi : 06:57
Inilah , Paling Disukai!. Video Henna Verwijderen Terbaru!. Hal menarik dari video ini adalah henna verwijderen paling populer!,

Inilah , paling disukai!. Video henna verwijderen terbaru!. Google Google allows users to search the Web for images news products video and other content Help me How to remove LUSH henna from hair henna 06 12 2019 Henna is a permanent color but indigo will fade a bit The lush bar you got had both henna and indigo I would recommend using a natural henna paste to redo the dye in a few days to try to get a better color I can help with some recipes too if you want HENNA poeder op m n WENKBRAUWEN SANVY YouTube 14 02 2019 Bij Beautyconcept in Hoorn heb ik door Melanie Kuiper mijn wenkbrauwen laten doen Ze heeft daarvoor henna poeder gebruikt en dit zorgt ervoor dat mijn wenkbrauwen lang mooi blijven YouTube een vriendin van mij heeft in marokko henna op haar handen en nagels laten aanbrengen Heel mooi alleen nu krijgt ze t er niet af Hoe krijg je dit eraf want het ziet er nu beetje vies uit vooral op de nagels Ze heeft al acceton geprobeerd Sumber : www.youtube.com

source :https://www.youtube.com/watch?v=xz-XSAAqgJs

0 Komentar